środa, 10 lipca 2013

Fashion Blogging.

I hope nobody will be suprised If I say that recenty it has become very popular to post your fashion tips, photos, outfits and fashion articles in the Internet. Almost everone post something not only via blogger but also via Twitter, Facebook, Instagram and Tumblr. For me this is insane that people can earn money and even become popular. For now on all I want for now is just to show my point of view. Fashion for me needs many points of view because It is all about taste. Since almost everyone is an individual we have almost as many tastes as people. This makes fashion more absorbing and intriguing.

That is why you will be able to explore many articles, photos and outfits here which reflect who I am and who I want to become in future.

Being a blogger means (mostly) to show your style. My style not only depends on mood but also on inspiration. If I am listining to Bon Jovi I want to become a rocking girl, If I am watchin old 80's music videos I am looking for my pink leggings and tutu. I hope that MY blog will display different inspirations and different sides of fashion.

Also being a blogger means to interact with people. So I hope you will follow my blog, post your opinions and give me some tips. Remeber I am just starting.

I am convinced that believing in yourself is a key to succest so as soon as I find faith I will let you know ;)
A.

*  *  *
Modowe blogowanie.

Mam nadzieję, że nikogo nie zdziwi fakt iż ostatnio blogi modowe wezbraly na popularności. Wszyscy udostępniają wskazówki modowe, artykuły, zdjęcia i stroje w internecie. Publikują nie tylko na swoich blogach ale także na popularnych stronach typu Instagram, Facebook, Twitter i Tumblr. Mnie się to nie mieści w głowie, że dzięki temu można zabraniać, a nawet stać się popularnym. Ja przecież chcę pokazać wam mój punkt widzenia. Moda wymaga wielu punktów widzenia, ze względu na to, że opiera się na gustach, a ile gustów tyle ludzi. To powoduje, że moda jest intrygująca i wciągająca.

Dlatego tutaj będziecie mogli odkrywać artykuły, zdjęcia i stylizacje, które odzwierciedlają to kim jestem i kim chce zostać w przyszłości.

Bycie blogerem (w sporej mierze) oznacza zaprezentowanie swojego stylu. Mój styl zależy nie tylko od humoru ale także od inspiracji.  Słuchając Bon Joviego mam ochotę zostać rockową laską, a oglądając teledyski z lat osiemdziesiątych założyć różowe legginsy i tiulową spódniczkę. Mam nadzieję, że mój blog pokaże wam różne źródła inspiracji oraz podrzuci parę porad.

Co więcej, bycie blogerem to integracja z ludźmi. Liczę na to, że będziecie śledzić mój blog, zostawiać komentarze, opinie oraz rady. Pamiętajcie, dopiero zaczynam ;)

Jestem przekonana, że wiara w siebie jest kluczem do sukcesu. Więc jak tylko znajdę trochę więcej wiary to dam wam znać ;)

A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz