czwartek, 8 sierpnia 2013

Quick DIY part2



Every one of us has a pair of old (dirty, broken, scratched....) shoes. In this case I have the ones I wore at school walking down the hallway (pretending that those were fabulous). After years of walking they turned out to be even worse. So I had to throw them away.. but my glamorous neighbour said that she had some silver paint left and asked me if I wanted to use it. I took the paint and within one second took my white shoes out of garbage ... efect? Hm.. Interesting :) Of course I can't stop associate them with MJ Moonwalk and galaxy inspired shoes- Moonshoes. 

Każda z nas ma jakąś parę starych lub zniszczonych butów. Tym razem ja uratowałam stare białe tenisówki, w których jeszcze parę miesięcy temu nabijałam kilometry przechadzając się szkolnym korytarzem. Przez lata takiego spacerowania, okazały się wyglądać jeszcze gorzej niż na początku. Liceum się skończyło i musiałam je wyrzucić.... z pomysłem przyszła moja niesamowita sąsiadka. Stwierdziła, że zostało jej trochę srebrnego spray'u który mogę użyć do czego tylko chcę. Wzięłam więc farbę i w przeciągu sekundy wyciągnęłam moje buty z pudła. Efekt... interesujący :) Oczywiście cały efekt jest dla mnie dość kosmiczny i przywodzi mi na myśl Moonwalk co daje mi na myśl Moonshoes.

LETS GET STARTED/ ZACZYNAMY! 




1. Clean the shoes (make sure there is no dirt or dust). Also I removed mu laces. 
Wyczyść buty (upewnij się, że nie znajduje się na nich brud i kurz). Jeżeli chcesz zdejmij też sznurówki.

2. Go outside you don't want to do it indoors - it is not only bad for your healf but also you can damage your home or belongings (if you can place them on foil or garbage bags).

Wyjdź na zewnątrz, nie chcesz tego robić w domu, nie tylko ze względu na twoje zdrowie, ale także na swój dom i rzeczy (jeśli możesz połóż je na worku na śmieci lub innej folii).

3. Spray! Then wait 15 min to add another layer. Then wait couple of hours (or days) to let them dry. 
Spryskaj. Poczekaj 15 min i dodaj kolejną warstwę. Potem zostaw do wyschnięcia na parę godzin (lub dni).


---------------------------------------------------------------------------

Metalic shoes are very futuristic and they really look nice with jeans or casual dresses :) So mix them with futuristic clothes or minimalistic outfits. They are really in and that is why you can find many many of them online or in your local shops :) 

 


 


  


<3         <3        <3



What do you think?
Co o tym myślicie? 
A. 







1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł, buty wyglądają jak nowe ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;D
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń