sobota, 27 lipca 2013

DIY Summer Bracelet



Unconditionally  pastels are rocking this season. I love them mostly because they are very girly and feminine, but also because of summer. Heat is not a black best friend that is why it is easier to chose mint, baby blue or powder pink. The same rules work with jewllery so with a great accompanimet of my fan (It's over 32*C) I stated the work. I used old and ugly bracelets that I bought in Madrit for 1Euro. They were nice but paint si coming off and they look really cheap. 

Bezwarunkowo pastele rządzą tegorocznym sezonem. Uwielbiam je ze względu na to, że są kobiece i dziewczęce ale także dlatego, że w czasie wakacji ciężko nosi się czerń - łatwiej wybrać miętę, błękit czy pudrowy róż. Te same zasady dotyczą biżuterii, tak więc przy akompaniamencie mojego wiatraka (32*C to stanowczo za dużo) zabrałam się do pracy. Swoje bransoletki kupiłam w Madrycie za 1 euro. Były naprawdę śliczne ale teraz farba odchodzi i wyglądają bardzo tanio. 


You will need: 
Old bracelet (metalic or plastic)
cotton treads 
old magazine (to cover the table)
glue 
chain, charms, beads or studds
pilers 
rings (golden or silver)

Będziesz potrzebować:
Starych okrągłych bransoletek (metalowych lub plastikowych)
muliny
starego magazynu (by ochronić stolik)
klej (kropelka)
łańcuszki, przywieszki, koraliki lub ćwieki
kombinerki
koluszka (złote lub srebrne)




1. Można zacząć na dwa sposoby: ostrożnie po dodaniu kropelki super kleju na bransoletkę przyklejasz na nią mulinę i zaczynasz nią okręcać bransoletkę tak długo jak będziesz mogła. Jedna wartstwa wystarczy.
LUB
przywiązujesz mulinę do bransoletki. Krótszy koniec (na drugim zdjęciu w środku koła) owijasz w jedną stronę dodając klej. Gdy skończy Ci się krótsza nitka zaczynasz w ten sposób okręcać dłuższą (ale w drugą stronę, tak aby owinąć całą bransoletkę. 

Gdy dojdziesz do końca ostatnie 4-5 okręć wspomóż super glue.  Tak aby nic się nie rozkleiło. 


2. Gdy klej wyschnie dodaj swoje zawieszki za pomocą kombinerek i koluszek. Ja część kółek zostawiłam bez ozdoby aby nadać im bardziej surowego wyglądu.

 

Wszystkie bransoletki wyglądają niesamowicie. Fajne przywieszki nadają im ciekawego wyglądu, a mulina dodała fajnego koloru. 

SPRÓBUJ INACZEJ:

Zamiast samych zawieszek dodałam łańcuszki, które przymocowałam do dwóch koluszek i zawiesiłam na bransoletce. 

Gdy zabrakło mi przywieszek na koluszka dodałam ćwiek. Efekt? Według mnie interesujący :)


Dodaj piórka - aby nadać bransoletką nutki boho i hippie. 

Dodaj perełki - aby nadać im hollywoodzkiego błysku

Dodaj diamenciki i kryształki - aby nadać im elegancji

Dodaj na nie pamiątki z wakacji (np drobny kamyczek lub kawałek drewieka z plaży) 
aby nadać bransoletkom bardziej personalny charakter, nutkę ekologii i wakacyjnych wspomnień.


Jak widzicie opcji jest naprawdę wiele i każda was spokojnie zmieni stare bransoletki w nowe, modne dodatki. 

XO
A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz