czwartek, 25 lipca 2013

It's so HOT!



I hate when the TV presenter says the temperature will rise. I hate heat and it is hard for me to eat, dress up or even wake up. All I can do is seat by the fan watching episodes of SATC. There is only one thing I can think of wearing (and since I live in the city I am not talking about a swimsuit). 

Nienawidzę gdy pogodynka w telewizji ogłasza, że temperatura wzrośnie. Nienawidzę uczucia gorąca i przez to nie mogę jeść, wstawać a nawet ubrać się . Wszystko co mogę robić to siedzieć przy wiatraku i oglądać odcinki Seksu w wielkim mieście. W takich momentach przychodzi mi na myśl założenie tylko jednej rzeczy (i nie jest to niestety strój kąpielowy - Warszawa nie sprzyja takim stylizacjom). 







Jumpsuit/ Kombinezon - TK MAXX ok 60zł
Shoes/ buty - CCC ok 40 zł 
Bag/ Torba - H&M - 30/20 zł 
Bracelets/ Bransoletki - too old to remember/ za stare by zapamiętać
Belt/ Pasek - Mustang (vintage/ second hand)
Necklace/ Naszyjnik New Look 30 zł 

Have a cool summer!
Chłodnych wakacji ! 
A.







2 komentarze:

  1. świetny zestaw, może nie do końca w moim stylu, ale i tak bardzo mi się podoba :) torebka jest prześliczna *-* ogółem bardzo lubię Twoje wpisy i zestawy, które dodajesz, ale fajniej by było gdybyś stylizacje pokazywała na sobie :)Twoje pomysły na DIY są na prawdę świetne i chętnie bym je wykorzystała, chociaż trochę obawiam się, że mogę zniszczyć daną rzecz, ale zawsze warto zaryzykować, bo mogą wyjść prawdziwe 'perełki', takie jak Twoje :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://pff-aik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Zawsze próbuj stworzyć coś nowego, ja swoje pomysły DIY zawsze wykorzystuję na rzeczach starych, zniszczonych lub kupionych w Scond Hadach .. takich mi mniej żal :) Liczę
      na kolejne odwiedziny, a już za nie długo zdjęcia będą pokazywały mnie (jak tylko znajdę fotografa, fotki z ręki średnio mnie interesują)

      Usuń