czwartek, 15 sierpnia 2013

Inspiration of the week #3

Beanies?



Ok. It is offcial that those famous beanies are staying in for next season. Cara Delavigne, Rihanna, Rita Ora and Ellie Goulding made sure of that. For me it is too sporty and too casual BUT I am going to wear it in ladies verision. So what should the beanie have? 
For me it should be a little big to big and to long. It shouldn't fit your head perfectly. What is more it should have a funny accent (bear ears, funny text or aplication). Right now they are especially hot in neon colours. 

Dobra to już postanowione, słynne czapki typu beanie zawojują przyszły sezon. Modelka Cara Delavigne, Rita Ora, Rihanna i Ellie Goulding przywróciły modę na te wygodne i czasami niezbędne nakrycia głowy. Dla mnie sa one zbyt sportowe, jednakże zamierzam nosić je w wersji wyjątkowo dziewczęcej i romantycznej. Więc co powinna mieć idealna beanie?
Według mnie są dwie opcje albo 100% minimalistyczna (czarna lub szara) bądź 100 % odjechana. Każda beanie nie powinna być zbytnio dopasowana, im większa i luźniejsza tym lepiej. No i warto zatroszczyć się o ciekawy napis, kolorową aplikacje czy uszy misia (lub wszystko na raz kto co woli). Najmodniejsze beanies mają neonowe kolory, więc wart rozejrzeć się za taką opcją. 

***



The most popular store (promoted by Bieber and many..many...others) is Local Heroes. Their clothes are rather cheap (of course not as cheap as SH) but the clothes are so popular and they are worth their price. My favourite is the bad hair day (because who doesn't have the bad hair thay? Every other day I cannot cope with my head xD ) 

 Byloby to wielkim błędem, gdybym nie poleciła tego sklepu w tym poście. Wypromowane przez Biebera i wielu innych.. Local Heroes. Po pierwsze dla tego bo Polskie, po drugie dlatego, że chyba nie ma popularniejszych ubrań (w takiej przystępnej cenie). Bądź co bądź są tego warte. Moja ulubiona to ta z napisem "bad hair day" ponieważ co drugi dzień zastanawiam się czy nie łatwiej byłoby mi zgolić moją szopę xD. Przyznam się, że sama nie mam jeszcze ubrań z tego sklepu, aczkolwiek widziałam je na żywo i zachwycona planuję zakup. 

 








And soon DIY Beanie, Hope you will enjoy :)
A już za nie długo własna DIY beanie.Mam nadzieję, ze wam się spodoba.
Xo ;) A.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz