środa, 14 sierpnia 2013

New In #1




You might say that it is too late to buy something one sale... you couldn't have been more wrong! August is the best month to start and end summer sales. And today's post is all about me slowly saying goodbye to old season (and preparing for new one).

Możecie mi mówić, że jest za późno na upolowanie czegoś na wyprzedażach.. według mnie nie da się być w większym błędzie. Sierpień to najlepszy okres na wakacyjne wyprzedaże. Dlatego dzisiejszy post dotyczy tylko tego co ostatnio kupiłam taniej. W skrócie oto ja powoli żegnająca wakacje i witająca jesień :)


Cobalt Bag/ KobaltowaTorebka - Mohito 35zł (140 zł)
Leggins - Bershka 9 zł (50 zł)
Necklace-Collar/ Naszyjnik  - Reserved 6 zł
Belts/ Paski - Reserved/ Mohito(LPP Outlet ) - Both/ Oba 10zł

Most of thoes things I bought on summer sale (for example blue bag and leggings). Belts and necklace I bought in Factory (store in Warsaw Ursus). It is an outlet so everything was over 50% off. 

Większość z tych rzeczy kupiłam na wyprzedaży letniej (mowa o leginsach lub kobaltowej torbie). Pasek i naszyjnik udalo mi się upolować w Factory w dzielnicy Ursus.  Znajduje się tam outlet LPP o nazwie Reserved (jednak znajdziecie tam wszystkie marki należące do LPP takie jak Mohito, Cropp, House, Reserved itp). Ceny są naprawdę niskie (JEDNAKŻE radzę uważać i sprawdzać cenę moją niebieską torbę sprzedają tam za kuriozalną cenę 140 zł gdy taki sam model w Warszawskim Wars i Sawie kosztuje mniej niż 1/3 ceny).


Next great exemple of Factory good sales is this blouse. I bought it for 20PLN (when the first price was 120PLN). Of course I couldn't help myself with these earrings.. aren't they adorable. What is more I paid for them 3PLN due to big sale in Centro (Warsaw Blue City)

Kolejnym przykładem zaskakującej dla mnie wyprzedaży jest ta wciągana przez głową bluza z Mango. Kosztowała mnie 20 zł (!!!!!). Przeceniona była ze 120zł. Oczwiście nie mogłam się oprzeć tym pięknym kolczykom z Centro (Warszawa Blue City), gdzie wszystkie dodatki sprzedawane były za 3 ł .. pasek i bransoletkę zobaczycie już niebawem :)



The best but not least is my new DIY bag. This photo is a teaser of what will be posted next week. Cross your fingers, take your sewing kit and let's get started!

Najlepsze na koniec. Moja nowa torebka DIY. To zdjęcie to tylko zapowiedź tego co wydarzy się za tydzień. Trzymajcie kciuki, zabierzcie swoje przyżady do szycia i ZACZYNAMY! 

Love YOU!
A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz