czwartek, 1 sierpnia 2013

Quick DIY - autumn socks



We're in the middle of the summer but I cannot stop thinking about autumn. I hate when it is too hot. (I don't like rain eihter) but September gives me opportunity to drink hot chocolate wrapped with my favourite blanket. So to bring back the cold of September I came up with this quick and easy DIY idea. All you need is socks (long, short, medium), lace or ribbon, needle and thread. You add the ribbon or lace to your socks and you sew it (couple stitches will be enough). Look at the pictures to get inspired. 

You can make it look like a bow or a flower or just wrapped a ribbon around your sock.

 
Weheartit                                           Weheartit

Aktulanie jest połowa wakacji ale ja nie mogę przestać myśleć o jesieni. Nienawidze gorąca - co nie oznacza, że lubię deszczową aurę- ale wrzesień daje mi możliwość zawinięcia się w mój ulubiony koc z kubkiem gorącej czekolady i jakąś fajną książką. Więc by przywołać wrześniową bryzę wpadłam na ten szybki i łatwy pomysł DIY. Wszystko co potrzebne to skarpetki (krótkie, długie, byle jakie) koronka lub wstażka oraz igła i nitka. Wszystko co musisz zrobić to dodać tasiemki do swoich skarpetek (parę ściegów wystarczy). Zainspiruj się zdjęciami i sama stwórz własne przesłodkie zakolanówki. 

Najtańsze skarpetki kupisz na bazarku (tutaj polecam sławną Bakalarską w Warszawie lub Hale Banacha) lub w Factory ( Calzedonia, gdzie skarpetki można kupić za 3 złote ).  Oczywiśccie najlepiej użyć jakieś starsze lub nieciekawe ale wszystko zależy od was :).


<3                                                      <3

Or you can spice them up with studs.
***
Lub nadaj im charakteru doszywając ćwieki. 



Mine were bought in Calzedonia (Factory) for almost 4 zł and they look like this:
***
Moje kupiłam w Calzedonii (Factory) za prawie 4 zł i wyglądają tak: 




XOXO! 

A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz